20100407

Beyler

Nooldu?

4 yorum:

scapula dedi ki...

Parmağım kırıldı lan, daha nolsun...

diyecektim de,

Böyle bahane olmazmış, çünkü zaten ondan sonra yapmışım çağrıyı. Semih hayırsızı yazmıyor, şevkim kırıldı. Ben üzerime düşeni yaptım, karşılık alamayınca iyi niyetimin suistimal edildiğine inanınca vazgeçtim...

Ya derginin son haftasıydı... Ben ondan yazmadım bir şey. O arada siz hiç mi yazmazsınız...

Adsız dedi ki...

Ben de beyler çağrısı yapmak istiyorum; beyler, nasıl teşvik edeceğiz sizi yazmaya?

Bir de şu blog çerçevesindeki ortasında delgeçle delinmiş gibi bi daire olan küçük kare ne, cidden çok merak ediyorum.

Parmak için degeçmiş olsun, geç oldu sanırım ama.

scapula dedi ki...

Ben de çok merak ediyorum onu. Ben "budaneki" diye bir eklenti yükledim, ondan sonra oldu. Çözebilen varsa bütün şifrelerimi, banka hesap numaralarımı falan verebilirim.

Parmak için teşekkürler.

Semih yazarsa ben de yazarım. Ya blog kadrosundan çıksın ya da yazsın. Önümüzü kesiyor. Haysiyetsiz adam. Bulgaristan'dan gelen cevapsız çağrı bile ondan daha sevimli.

Adsız dedi ki...

@scapula

Telefon numaranızı veriyorsanız çözeyim ben bildiğim 5 HTML kodla =P
Neyse adsız yorum yapıyor olmanın verdiği rahatlıkla abartılı espri yapmayı bırakıyorum ama ulaşabileceğim bi mail adresi verirseniz sevinirim =)