20090727

Başlığın Adını Daha Sonra Koyacağım

1 Mayıs 2009 Cuma aslında...

Şu anda Out of the Silent Planet çalıyor. Brave New World albümünden bir şarkı. Albümdeki diğer şarkılar ne kadar şahaser ise bu da o kadar şaheser benim gözümde. Neyse buarsı müzik blogu değil, onun yeri başka . Ama aynı anda çalarken aklı kayıyor insanın, neyse.

Ben linkteki bloga yazmak için bu kullanıcıyı açmıştım ve blog oluşturma ekranı çıkmıştı, mecburi mi bilmiyorum ama öylesine oluşturduğum bir blog bu o sırada(Luck Runs Out TA!). Adı için (bkz.Metallica),(bkz.Death Magnetic),(bkz.All Nightmare Long),(bkz.bakınızların ekşisözlük ile bir alakası yok).

Buraya yazmam için Teşvik geldi, ben de uyanık gazeteci yazarlar gibi birkaç parçayı birleştirip köşe yazısı diye insanlara yutturma taktiğini burada uygulamaya karar verdim. Zaten yazı da böyle anlık geyiklerden ibaret aşağıda makale falan beklemeyin.

Sevgili Teşvik bugün yazdığı bir yazısında madde madde bir gününü anlatmış ve oradaki bir maddede şöyle demiş;

6-) Geri zekâlı şöförün bana 2 kez "müsait bir yerde durur musunuz" dedirtmesi ve 2.deyişimde yanımdaki daha da geri zekâlı bir kadının "tamam tamam duruyor" gibilerinden bir laf sarf etmesi (sorduk mu lan sürtük?).

Bu arada yazının tam ortasındaki maddeyi buraya kendi başına koyunca komik oldu. Efendim ben bu cümledeki(argo kelimeler bana ait değildir) kadının hareketi üzerine biraz genelleme yaptım ve hiçlik ile paylaşmak istedim, o da aşağıdadır,şöyle;

O zaman potansiyel iki türünü de yazarım o lafı atan kadının(en az orta yaşlı diye tahmin ediyorum);

-Ara sıra saçını boyar, güzel giyinir bir yere giderken.(yobaz gibi görünmeyeyim de) Ona göre "modernlik" o demektir çünkü, kafasının içindekiler değil "çağdaş görüntü"dür modernlik. Ama kafasının içine baksan ağır faşistlik vardır ablada, ondan olmayanlara. Muhtemelen CHP'ye oy verir seçimlerde, mitinge gider iki bayrak sallar ideolojiden anladığı budur. Herşeyin nizami olmasını ister. Gençler potansiyel düzen bozucudur, yatıştırılması gereken hayvanlardır. O yüzden her hareketleri batar dışarıda. Bu gibi durumlarda da "ay tamam tamam duydu işte a-aaa" falan derler. İşlerinden de "şu gençliğe bak ck ck ck" ederler.

-Bir diğer potansiyel abla da şöyledir. Evde oturur, muhtemelen yaşından dolayı çoluğu çocuğu vardır. Çocuğu büyüdüyse evlendirmek için uğraşıyordur muhtemelen. Dışarıya çook az çıkar, çıkma sebepleri de; çarşı-pazar,akraba ziyareti,düğün-cenaze gibi şeylerdir çünkü bu kişilerin sosyal,kültürel bir aktivitesi yoktur. 20 yaş üstü gençleri de "evlenmemiş sokaklarda sürten terbiyesizler" olarak gördüklerinden, yaptıkları her harekete tepki göstermek için sırada beklerler.

Benim amacım tabi burada üzümü yemek değil,6. maddedeki kadın bahane.

---

Bu yazıyı bir süre önce yazmıştım, ismini parantez içinde belirttiğim kişisel blog sayfamı açarken. Sonra birgün sinlikafli ile konuşurken benim bloga üye yapmayı teklif ettim kaleminden dolayı hem daha çok eğlenecektik. Geldi ve ilk yazısını yazdı, harikaydı. Sonra olaya scapula denen şahısın da katılmasıyla üçlü olmuştuk ve sadece benim için bir anlamı olan o isim yerine buraya geçtik. Ama blogu oluştururken fikir birliğine vardığımız konu olan fikirsizlik aynı. Evet Seinfeld'e özeniyorum, konusuz, fikirsiz, "konseptsiz", gelişigüzel bir blog olsun istiyorum. Plan yapıyoruz da ne oluyor? (Plan yapmayın plan!) Bu yazıyı da scapula'nın beni sıkıştırması ile yazıyorum, ilk yazının benim olması ile ilgili haklı düşüncesinden dolayı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili slimshady, ilk yazının senin olmasi ile ilgili hakli dusunce sadece scapula adli kisiden cikmamistir. hatta ozunde bendenize aittir. : ( yaaaaaa

pclion dedi ki...

Ata söyledi dün, tekrar bir bakayım derken birkaç yazı eklenmiş bile şimdiden. Bu ekibi takip etmek güzel olacak...