20090729

Gece 2 hasta olmak üzere olan bir adamın saçmalaması

18 Aralık 2006. Bu yazıyı o tarihte last.fm'e yazmışım;


Saçmalamayı doğru mu yazdım ya? Sanırım doğru aman neyse...

Furkancığımın konserinden geldim yorgunum. Üstüne de birkaç gündür göz kırpan hastalık geldi iyice, burnumda bazı tıkama işlemleri yapıyor. Yatmak istemiyorum iki nedeni var;

-Sabah(veya ne zaman kalkarsam) felaket hasta olarak uyanacağım.
-Kimse yok rahat rahat müzik dinleyebilyiorum kulaklık ihtiyacı hissetmeden. Ha hissetsem ne olacak, zaten kulaklık yok kırıldı(hayır parça pinçik oldu!)

Metallica'nın birçok kişinin haksızlık ettiği albümlerden 3 tane muhteşem şarkı dinledim biraz önce. The Outlaw Torn, Bleeding Me, Fixxxer..
Şimdi de efsane ballad Unforgiven. Ama bu yukarıdaki dediğim 3 şarkı, gerçekten birçok kişinin haksızlık ettiği parçalar. MetallicA popüler müziğe döndü aaabiii diye kenara attıkları, halbuki farkında olmadan asıl kendileri o dedikleri popüler zımbırtı olayının yüzünden kaçırdıkları muhteşem albümlerdeki 3 muhteşem şarkı (tamam load bir adım önde benim için). Ha milyonlarca seveni var, ama bir o kadar kişi de kaçırıyor. Bir dinleyin derim. Zaten beyin uyuştu saçlamıyorum yandaki scroll ufalıyor kafamın tepesini attırmayın. K
Kafamın tepesi ne demek yaaa?

Son olarak comment kısmında hastalık iyileştirmek için içinde garip ilacımsı şeyler,haplar ve tylol içermeyen öneriler olursa çok sevinirim arkadaşlar, canım bitanecik arkadaşlarım benim. Ha gucu mucu şiki şiki pikpok!

Not: Benim edebi yeteneğim 0. Hasta olduğum için değil bu saçmalıklar yani. Yoksa aaaah ah içimde neler var da anlatamıyorum.

0 yorum: