20100310

Kuzeyli Ormancılardan Veryansın!


İskandinav Ormancılar Birliği (İOB) yaptığı yazılı bir açıklama ile ülkelerinin en büyük değeri olan ormanlardan halkı soğuttukları gerekçesiyle black metal gruplarını kınadı. Metnin bir kısmı şöyle;

"Ülkelerimizin üretim ve turizm anlamında en büyük değeri ve kaynakları olan ormanlarımızın, bazı müzik kliplerinde milletlerimizin örf ve adetlerine ters gelen eylemlerin odak noktası olarak gösterilmesi, birliğimizi tedirgin etmekte ve ülkelerimizin refahı için huzursuzluk yaratmaktadır. Hükümetlerimizin bu konuda bir girişimde bulunması ve mevcut rahatsızlık veren durumu düzeltmesi en büyük dileğimizdir."

5 yorum:

scapula dedi ki...

Beğenmedim.

Zaytung mudur ne halttır, onun yeri burası değil. Oldu olacak bloğun ismini de hayalitto blogella yapalım, kadın resimleri falan koyalım...

Modaya uymuşsun. Büyük hayal kırıklığı. Ugg giydin gözümde. Farkın yok.

Yazıklar olsun.

Majesty dedi ki...

Buradan sen ve diğer bütün arkadaşlara söylüyorum. Ayaklarını denk alsın herkes, benim hayal gücümü abudik moda sitelere endekslemesin. Yıllardır arkadaş ve aile ortamında yaptığım yaratıcı konuşma ve yazışmaları, sonradan moda olmuş bir siteden arak gibi göremez kimse. 25 yıllık birikimi, bir kaç aydır popüler olan bir siteden arak gösterenlerin götünden kan alırım şırıngasız.

scapula dedi ki...

Böyle ayıp kelimeler yazmanı da onaylamıyorum. Yorum moderasyonu yapsaydım bunu reddederdim.

Göt möt, ayıp şeyler bunlar. Umarım bu sayfalarda bu kelimeler kendilerine son kez yer bulur. Yerinde kullanmak başka tabii.

yine de... Şimdi meselam.

Bloğolayını, çok karıştırdılar. Ha, aralarında bi fark kaldı. O fargılan çok güzel oldu. Meselam, herkesin bloğona kimse karışamaz. Ha nasıl karışamaz? Ben şu şekil yazarım, şu adam şu şekil yazar, şu şekil yazar. Ha hiçkimse kimseye karışmaya bi hakkı yok, özgürlüğü bidir. Haa... Blog, kurban olduğum ya resulallahtan gelebilir, amma, lakin ki, öyle değildir.

dersen, söyleyecek bir şeyim kalmaz. Haklısın der, giderim. Çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu demeyi de ihmal etmem tabii. Taam mı?

Eyyorlamam bu kadar. Hadi hayırlı işler.

Adsız dedi ki...

hey hey götella,
boku boku pokella

:((

Majesty dedi ki...

Kısa yaz piç (tribute to inci sözlük)

Ya Ata! Laga lugayı bırak ta, şu tarih olayını hallet.

not: Korkmayın korkmayın, inci sözlük sempatim yoktur. Ekşisözlükteki author sempatim de.